Edaaks Kızlar belime 15 dk da bir sol tarafına ağrı giriyor başka bişeyim yok akıntım vs de. Başına gelen varmı? Bel boşluğum tam olarak kramp giriyor normal mi anlayamadım ama ağrıyınca fena oluyo
Aybuke42 Edaaks bende 36 haftalığım aynı agrı banada giriyor. Duşa girdim çıktım rahatladım biraz şimdi tekrar başladı bekliyorum bakalım.seninki gecti mi