Herkese merhaba 🙋🏻♀️ Bir konuda yaşayan annelerin veya anne adaylarının tecrübelerini almak istiyorum☺️ Hamileliğinizde bebeklerinizin ilk hareketini ilk oynamasını ne zaman hissettiniz? Kız veya erkek bebeğe göre değişiyor mu? Genelde çevremdekiler hep üç buçuk dört aylıkken ilk oynamasını hissetiklerini söylüyor veya erkeğin daha erken oynadığını kımıldadıgını söylüyorlar
bebeklerin ilk kımıldaması hafif hissediliyor ama aylar ilerledikçe hareketleri daha çok hissedilir oluyor daha fazla oluyor diyorlar. O ilk hareketi benzetecek olsanız neye benzetirsiniz nasıl birşey çok merak ediyorum 🤔Sizlere de sormak istedim tecrübelerinizi paylaşırmısınız🙂