ateshill istanbul delta hospital hastanesinde doğum yaptım. Korkularım çok fazlaydı. Çünkü hayatımda ilk defa ameliyat masasına yatacaktım. Bunun için ağlayarak girdim ağlayarak da çıktım. Şöyle ki kendime geldim 2 saat sürmedi hemşire geldi ve ayağa kalktım acımadı diye birşey yok tabi ki ağrım oldu ilk kalktığımda ama dayanılmayacak kadar değildi ve sonra hiç oturmadım oda da hep gezdim. Bu yüzden çabuk toparlandım taburcu olmadan bir gün önce bantlar çılartıldı ve eve geldım kendı başıma duşumu aldım hiç kimseye ihtiyacım yoktu hastanede bile wc ye kendım gittim sezeryan korkulacak bır doğum şekli değil tek tavsiyem mutlu girin sütüm gelcek mi dıye de kafanıza takmayın cok şükür benım gelmişti herkese hayırlı doğumlar dılerım ❤️