ALeyna61 33 haftalık oldum boyatmadım hep endişelendim ama dış çekin yapacağım boyatsam birşey olur mu ki ?
azra34 ALeyna61 arkadaşlarımın çoğu 12bitince boyattılar. Hatta bi arkadaşım 2 ayda bir düzenli boyuyor sarı çünkü çok sırıtıyor. Ben de 14-15 gibi boyayacağım. Ama tercih meselesi. Sigara içen anneler var. Boya bana açıkcası o kdar korkunç gelmiyor. 🤷🏻♀️