Dilarahayal Viyanarin21 ben günde 2 kere kan ilacı içiyorm aşırı kansızım 😒 kuru üzüm tüket iyi geliyor
Dilarahayal Viyanarin21 doktorun ne veriyorsa sadık ol ve kullan kan çok önemli senin için vitaminlerini ek takviyelerini ihmal etme ben yeterli vitaminli besleniyorm diyebilirsin ama o vitamin hem bebeğe hem sana yetmez takviye sonuçta ilaç deil sana zararı olmaz yararı olur burda çok tecrübeli insanlar var ama bir okadarda cahil insan var herkesin bünyesi aynı değildir bebeğini sağ sağlim kucagına alman dileğiyle
Kubraismail61 Viyanarin21 hamile kalmadan önce de vardı kendimi bildim bileli. Normalde ağrı kesici bile içmem nadirdir ama bebeğim için sürekli takviye kullandım. Üstüne gebelik şekerim çıktı eşim sağolsun biyerden şekersiz pekmez buldu onu da içiyorum ilaç da devam bakalım
Dilos10 27 haftadayız bu haftaya kadar doktorumun dediği hiç bi ilacı almadım ama geçen hafta randevumda kaşıntılarım için test yaptırmıştım kansızlık ve d vitaminim eksik çıktı serum taktılar bol bol güneşe çık ve kan yapan şeyler iç ye bence
Naz1 Bende 35 haftalık hamileyim gecen haftaki kontrolümde kanımın 8.5 a düştüğünü söyledi dr um tehlikeli bi durum dedi ve kan için serum verdi .
Busbusvehashas Haftada ferro sanol duodenal vermişti kullanmadım ama 17. Haftamda çarpıntılarım başladı. Demire başlayınca daha iyi geldiğini hissettim. Lütfen ihmal etmeyin sizde..
Baharkrgc Benimde bu hafta değerlerim düşük çıktı ilaçlarımı hiç düzenli kullanmam kullanımca aşırı halsizlik uyku yapıyo o yüzden kullanmakda istemiyorum bilmiyorum ne yapıcam🙄
Busbusvehashas Sahra-34 özellikle yemeklerden sonra başlayıp gece boğazımdan çıkacakmışçasına bir nabız hissettim. Ölçtüğümde 120 lerde geziyordu 4-4-4 nefes tekniğyle 100 lere düşürüyordum ama sonra yatağa uzanınca yeniden başlıyordu. Buna nefes alırken huzursuzlukta dahil oldu ancak tedavisini tamamlamış panik atak hastasıyım demiri geceleri aç karına uyumadan başladım. Daha iyi gibiyim
Sahra-34 Ben sabah kan ilacı kullanmama rağmen 10 iken 9,5 düştü .sabah akşam ilaca devam ediyorum ondan öncesi uykusuzluk gece huysuz ayak sendromu gibi rahatsızlıklar yaşadım .
Bebisim_1208 Sahra-34 bn 32 haftaligim neredeyse hiç kanım yok o kadar kan yapıcı şeyler yediğim halde dün tahlil verdim yine doktorum kutu iğne verdi 5 tanesi 180 liraymış etkili bi ulaşmış inşallah ise yarar cunki gerçekten çok tehlikeli bi durum
Busbusvehashas casper12 gece yatmadan önce bol suyla için üstüne de bir parça ekmek. 15-20 dk oyalanın uyuyun böylece hiç bulantınız olmaz. Ancak içtiğiniz saat gece 12 ise Saat 10 da yemek yemeyi bırakmak özellikle süt ürünlerinden uzak olmak lazım