Momyorgun bu sanırım il çocugun olcak🤔eğer tek çocuksa sakince bebeğe bi düzen kurarsan bikaç ay düZenli çalışabilirsin şimdi çocuğum 2 yaşında olduğu için daha iyi anlıyorum gercekten bebekken daha kolay bakılıyolarlar emin ol ama bnde bilmediğim zaman işk cocuguö zor gibi geliyodu şimdi bakıyorumda en rhat dönemleri o zamanmış..akşamları veya geceye doğru sessizlikte daha güzel çalışabilirsin malum gündüz yemek ev işi vs oluyo