Merhabalar. Ne zaman biber yesem (yeşil,kırmızı,dolma,turşu farketmiyor.) ishal, mide bulantısı, mide yanması, kusma, karın ağrısı oluyor. İlk başlarda hamilelikten sanmıştım farketmemiştim ama daha sonra hep biber yediğimde olduğunu farkettim. Ve biber yemeyi bıraktın. Bugünde aynısı oldu. Halamda patlıcanlı börek yemiştim ama içinde biber olduğunu bilmiyordum. Yine neden oldu ki diye düşünürken anneme sordum içinde biber mi vardı diye annemde evet dedi. Bu neden oluyor. Alerji bende mi çıktı yoksa bebeğimin mi bibere alerjisi var acaba. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı?