belismomy bebeğimi kucağıma alacağım için baya bi heyecanlıydım açıkcası o yüzden robot gibi ne derlerse onu yaptım 😊 yani eğil dedi eğildim, şimdi iğne yapacağım kıpırdama dedi tamam dedim, iğneyi yaptım dediği anda da çok çok az bi acı hissettim o kadar zaten sürekli kıpırdama dediği için acıya değil kıpırdamamaya odaklanıyor insan