Dibeee 14 Aylık Kızım Var 2 aylık hamileyim pespese büyümeleri daha iyi olur diye düşünüyorum Allah verir kolaylığını inşallah
mucizelerininannesi Gsueksbue 3üde normal doğum oldu çok şükür ama bu ikiz olduğu için belemiyoruz son ana kadar bakıcaz artık hayırlısı hakkımızda 🤲🏻
Gulnur Zeyneprana benimde 19 aylik oglum var 7 haftalik hamileyim bende merak ediyorum nasil olcak diyr cok isteyerek oldu ama ins altindan kalkabilirz
ponciklerin_annesi Zeyneprana Benimde Kızım 2 yasinda ve 31 haftalik Hamileyim , bakalim nasil olucak
momof3 Zeyneprana Kızım 20 aylık oldu 37+4 haftalık ikinci kızıma hamileyim 🥰 Korkum yok şuan Allah’a şükür,zorlukları olacak biliyorum ama nasip oldu ya ona şükür 🙏🏼 Her şeyin Çok güzel olacağına Eminim
Simsad Benimde 14 aylık oğlum 28+3 hamileyim bende ikisinin bir arada daha rahat büyüyeceğine inanıyorum