Paresss bende 33 yaşındayım en başta eşim istedi çok ve 3.çocuk için ilk denemede oldu ve 10.haftasında kalbi durdu:(sonrasında bende çok istedim tekrar o duyguları yaşamak istedim 1yılı geçti olmuyor🤷🏻♀️Kimyasal geçirdim eylülde de,Allaha şükür diyorum evladım var ama içimden de o kadar çok istiyorum ki,eşimde çocuklarda çok istiyolar,olmazsada rabbime şükrediyorum Allahım hiç olmayanlarada ver diye,inş en kısa sürede sizde kavuşursunuz 2.meleğinize🤲🏻💙