Cansummm Anne adayları bir merkamettiğim bir konu var daha benim minnağım 11 haftalık ancak arada onunla konuşuyorum onu okşuyorum ancak her konuştuğumda istemsiz duygulanıp ağlamaya başlıyorum.☺Benim gibi olan var mı?
ozdenarda Cansummm bende bazen agliyrm 🤗🤗hele esim ben nasl buyugunce kizimi vercem diye aglamsti dusun 😆😆
Cansummm [silindi] ayy evet yaa bende öyleyim sonra kendime gülüyorum deli miyim yaa niye ağlıyorum ki diyorum 😃😃 ah şu hormonlar