Sermec Papatyam2017 benım de 4 gun kala 80 di canım su an 20+4 haftalık hamıleyım hayırlı olsun inşallah 🙏 🙂
Papatyam2017 Dogangunesim hayır 6.gebeliğim 1 evlâdım.var ama korkular çok olunca düşükler yüzünden sormak istedim..
Dogangunesim Papatyam2017 hakkısın insan çok tedirgin oluyor doğal olarak kayıplar olunca ama seninki iyi çıkmış bence. Bende 3 kimyasal 1 dış gebelik geçirdim şuan 5. Gebeliğim 29. Haftadayız ☺️☺️