34 haftalık gebeyim arkadaşlar hiç catlamam olmadı gebeligimin ilk ayından sonra hep bebek yağı kullandim son 3 aydır da zeytin yağı kullanıyorum çok memnunum bugün ilk defa karnimda böcek ısırığı gibi bir his yaşadım bakdim kızarıklık batmalar kaşıntılar oluyor alerjik mi anlamadim yaşayan varmı benim gibi olan