Durumu en başından anlatmak istiyorum bugün kontrole gitmiştim doktor değiştirmek istediğim için yeni bir doktor ilk muayenesiydi bebeğin üç hafta geride olduğunu söyledi bunu bir doktordan daha duymuştum ve normalde bir hafta gerideydi eski tahlillerimi ultrason vs gösterdim tamam dedi takibe alalım anormal bi durum olursa suyun vs sezeryane alırız haftaya tekrar gel bakalım dedi sorun olmazsa 37 ye kadar durup 37 de sezaryenle alırız dedi ciğer geliştirici iğne verdi iki tane neyse çıktık önceki doktora bi daha gozukelim ne diyecek dedik nst çekilip girdik odasına 3 hafta geride dedi suyun da çok hafif azalma var akşama kadar burda bi kal ciğer geliştirici yapalım serum da yapsınlar bebeğe iyi gelir dedi tamam dedik (bu arada nst ler çok güzel çıkıyor orda rahatliyorlar ) neyse çıktık ciğer iğnesi serum yapıldı beraberinde bi daha nst çekildi o da gayet güzel ikici serumu beklerken esime hemşire kızlar yemek vermiş yesin bişey olmaz diye açıkçası hareket etmek bana anormal gelmişti kendilerine de sorunca sen rahatsan sorun yok dediler ama içim rahat değildi yatağı diklestirip yemeği falan yedim olamam ölçülen nst anormal çıkmış hemen sezeryane alıcam yaptılar eşim karşı çıktı şoka girdik zaten eve gidicez diye beklerken tamam bidaha bakalım ondan sonra karar verelim dediler bu sefer önceki pozisyonlarimda bekledim güzel çıktı sonuç ama sıkı takibe alalım seni dedi ebe kizlarada kızdı niye hareket ettin soylemedilermi falan şeklinde yani yordular bizi bu durumu yaşayan varmı (uzun uzun yazdım okuyup yardımcı olanlardan herkesten Allah razı olsun kusura bakmayin)