Deletedmom0010 Kızlar iltihap şeklinde çok koyu sarı akıntım var korkuyorum randevum daha 6 gün var böyle bir durum yaşayan varmı acaba
Serpil02 Sedaaaa59 benimde var belim ve karnım cok agryor bugun gun boyu gecmedı sızdede agrı yapıyomu enfeksıyon
Sedaaaa59 Serpil02 hafif hafif adet agrısı oluyo ama doktorum normal ilk zamanlarda dedi bel agrısıda var sen kaç haftalıksın canım
Deletedmom0010 Serpil02 bende enfeksiyon varmı yokmu bilmiyorum henüz ama ara sıra karnıma bir ağrı saplanıp adet olacakmisim gibi ağrılarım var belimde ağrıyor dik oturunca off offf
Serpil02 Sedaaaa59 5+5 aynıyız sızınlen fazla olmasından korkuyorum ıkız gebelık kaybım var erken dogumdan bunuda kaybetme korkısu var
Sedaaaa59 Serpil02 canım doktoruna bi danış istersen bendede agrıyo oluyo bazen korkuyorum bnde ultrasonda gördünüz mü bebişi benim geçen hafta gittimde keseyi görmüştük bu hafta tekrar gidicem bebeği görüceZ inşallah demişti ilk gebeliğim benimde merak ediyorum 😊
cerrah61 6+4 Üm benden de geliyor benim oyle cok koyu değil açık sari sümükümsü bir akıntı geliyor benim de randevum Çarşamba doktorumu aradım cok yorduysan kendini o yüzdendir bol bol dinlenmeni istiyorum akıntı cok gelirse gel bakalım dedi
Serpil02 Deletedmom0010 aynı durumları yasıyoruz pazartesı dr. Gidicem hayırlı haberler verelım inşallah sizde habersız bırskmayın bizi
Serpil02 Sedaaaa59 evet canım keseyi gördük çok şükür bebeişimizi bizde götemefik haftaya randevu verdı doktorum