Cemre12 ben gec kaldım gibi en baştan sürmedim düşer diyen çok doğumda 😑kaçıncı haftadaysan başla hemen diyorlar yağlayın zeytinyağı,kantaron,tahin yağı bunlar hangisi iyi gelir bilmem doğum sonrası iÇin lansinoh krem var gögüs ucu kremi nemlendirici gibi ama onu sürebilirsin ben bunu 2-3 kere sürdüm . Ben kadın doğum doktoruma dedim Garmaston pomat verdi 3 oldu sürüyorum hergün mecbur düşsün diye sezeryan olcm bnde az kaldı yara olur mu düşerse nasıl düşer bilmiyorm