Omrum_Bora06 Merhaba arkadaşlar 40+4 haftayım sancım yok. Bugün Kanuni’ye gittim Salı günü 41 haftan olacak Salı’ya kadar sancı ve ya suyun gelmezse Salı yatış yapıp suni sancı vereceğiz dedi .SUNİ SANCI ile doğuranlardan yorum bekliyorum .
defne55 Omrum_Bora06 dun gece doğum yaptım suni sancı aldım dozunu çok yüksek vermediler ama açılma çok kolay oldu suni sancıdan sonra evet çok zorluyor insan tavana vurup yere geri iniyor ama onu görünce hepsini unutuyorsun emin ol
Demetdemircioglu Omrum_Bora06 ben suni sanciyla dogum yaptim hic korkulcak bisey yoktu inan suyum patlatilana kadar sanci bile cekmedim acilmamda cok guzel ilerledi
Gozde19 Omrum_Bora06 suni sancı alıp doğuramayn ben varım 🤣🤣 1 ay sonra kendi sancımla doğurdum suni sancı alınca bebek mideme kadar çıktı bi doktor geldi doğuma daha çok niye burdasn git gez eğlen dedi 42 hafta oldu doğum yaptım
Omrum_Bora06 Minnosannis01 sezeryan istemiyorum kafa aşağıda bebekte aşağıda ama sancı yok herşey normal şuan
Omrum_Bora06 defne55 yorumun için teşekkür ederim videolar izledim doktorlar da video da diyor doz doz veriyoruz birden değil diye bilmiyorum biraz korkuyorum rabbim yardımcım olsun 😌
defne55 Omrum_Bora06 rabbim yardımcın olsun inşallah canim herşey kademe kademe ilerliyor herşey sezeryan diye yalvardım sonra dedim ki iyiki normal yapmışım gece 11de doğumum oldu bugün öğlende evime geldim 😊
Omrum_Bora06 Demetdemircioglu teşekkür ederim valla böyle duyunca moral oluyor biraz ☺️ Öyle ya da böyle doğacak bu çocuk yapacak birşey yok gerçi
Omrum_Bora06 Gozde19 1 ay önceden nasıl verdiler suni sancı anlamadım 41 olunca Kanuni öyle dedi bana yatışını yapacağız işte Salı günü için yani
Minnosannis01 Elzndgn yokmuş kuzum bi tanıdığım geldide aklıma. Önce suni sancı enn sonn çare sezaryenmiş
Omrum_Bora06 defne55 Rabbim sağlıkla sıhatle büyümesi nasip etsin gözün aydın valla gerisi tüm doğuracakların başına ☺️
Demetdemircioglu Omrum_Bora06 sancimin siddeti siddetli ishal sancisi gibiydi bol hareket sicak su dogru nefes mutlu son💗 devlet hastanesnde dogum yaptim nst harici yatmadim cok guzel gecti
Omrum_Bora06 Minnosannis01 o kadar sancıdan sonra sezeryan olmam inşallah öyle bir durum gerçekleşmez
Elzndgn Minnosannis01 anladım cnm bana catın basık cok zorlanırsın demişti demekki hafta doldu mu suni sancı deneyecekler 🥴
Nilll Omrum_Bora06 benim 3 gün önce arkadaşım yaşadı o durumu. Suni sancı verdiler açılması olmadı. Normal doğum diye tutturdu ve Neredeyse tüm gün sancı çekti sonrasında sezeryana alınmak zorunda kaldı. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏
Omrum_Bora06 Elzndgn olabilir benim Çatı normal doğurmaya müsait öyle demişlerdi Hafta dolunca 41 de suni veriyorlar inşallah kendi sancın gelir senin inşallah
Svldlrbsy Suni sancıyla sezeryanı bir tutmak mümkün deil bence. Bende istemezdim ama suni ile dopum yaptım azcık veriyorlar dozunu
Gozde19 Omrum_Bora06 bebeğim hareket etmiyodu gelişim geriliği teşhisi konulmuştu 1 hafta yattm sonuç aynı oldu sonra suni sancı verip alalım dediler indim doğumhaneye suni samcı verdiler 4 saat felan çektim açılma olmadı bebek gayet iyi mutluydu sonra bi doktor geldi çıkaralım bu bebek doğmaz sezaryen de olmasn küçük gözlem altında tutalım dediler geri çıktım imza verip evime geldim 1 ay sonra da doğum oldu yattığımda bebek 39 haftalıktı gelişime göre 36
Svldlrbsy Omrum_Bora06 bence korkulacak hiçbişey yok 😊 sancı geldikçe kos dusun altına hem acılma yapıyo hemde sancının şiddetini hafifletiyo 🥰