eknsnsr98 bu bilgiden emin gibi konuşup germeyin bence arkadaşı, zararlı olsa gebeye yapılmazdı onun dışında" MR, güçlü bir manyetik alan, radyo dalgaları ve bir bilgisayar yardımıyla vücudumuzdaki herhangi bir yerin ayrıntılı görüntülerini oluşturan bir teşhis yöntemi. Bilgisayarlı tomografi ve röntgen incelemelerinin aksine, MR'da X ışını kullanılmadığından hiç radyasyon riski bulunmuyor." Googledan ufak bir aramayla bu bilgiye ulaşabilirsiniz