cerrah61 Kızlar B12 vitamini yüksek çıkan var mi nedir ki bunun sebebi doktor bile şok oldu 1300 perde çıktı benim ne ile beslendin sen dedi anladim neden olduğunu
Sevde25 cerrah61 bilakis cok cok düşük 🤦🏼♀️ bence de ne kullandın bize de söyle 😄 yüksek olmasının zararı var mıymış peki cnm
Hamileanneler_25 cerrah61 benimki de hep düşük kendimi bildim bileli b12 eksikliği var o yüzden ne iğnesi kaldı ne hapı yükselmiyo benimde
Hacercaner cerrah61 ne yaptin öyle sirrini bizlede paylaş😂ben hafta bir iğne olarak kullaniyorum o derece benim 32 haftalık gebeyim
_Mrv_ cerrah61 merhaba, b12 yüksekliğinin size herhangi bir zararı yok, eğer suni vitamin kullanıyorsanız içinde b12 olmamasına dikkat edin. Zamanla kendine geliyor.
cerrah61 Sevde25 valla kuzum sebze de tüketiyorum et de ama yumurtamı yoğurdumu çocukluğumdan beri hiç eksik etmem bilemedim 😃
cerrah61 Sevde25 zararı olacağını söylemedi doktorum suan yapabilcek biseyimiz yok bunun icin ama takviye vermeye gerek yok sanırım ilerisi icin de dedi 😃
Hayallerm Sağlık ocağında yaptırdıysan kanları bekletiyorlarmis değerler yüksek çıkıyor benim 1000 cıktı aynı hafta özelde yaptırdım 480 cıktı oma dikkat edin
cerrah61 Hayallerm evet onu duymuştum ama Benim sonucum hemen çıktı sabah verdim öğlen o sonucum çıkmıştı
cerrah61 Handekiraz2302 yumurtami her gün mutlaka yerim balık da haftada bir yiyorum cok da aşırı tükettiğimi düşünmüyorum aslında ama iste hiç anlamadım İnan 😀 merak da ediyorum doktor da pek bir şey söylemedi
cerrah61 Hacercaner Kıyamam sana düzenli vurul sağlığın yerinde olsun saglikla da al bebisini kucagina😍 yumurta balık yoğurt tüketiyorum hiç eksik etmem düzenli olarak yerim yani varsa onun faydası var yoksa da vücut kendi üretiyor heralde aklım almadı benim de 🤦🏼♀️😀
Hayallerm cerrah61 ıste sabah verdiğinde atıyorum 8 de verdin 11 de toptan gidiyor mesela örnek verdim bende uçurum oldu arada resmen iki kati çıkmıştı ama fazlalığının bir zararı yok olsun dedi doktorum 😊
Handekiraz2302 cerrah61 benim ki de çok fazla çıkmıştı doktor hatta vitamin falan mı kullanıyorsun dedi 😲 günlük 2 yumurta yiyordum 1 e düşürdüm bir de hafta da 1 balık yiyorum o ara haftada 2 falan dı o sekılde düzledi fazlası zarar diye biliyorum canım
Hacercaner cerrah61. Üçünüde Cok severim yerimde surekli ama işte ilk oglumda boyle bir şey yoktu ilaç kullanmadım bile ama bunda farklı iste Duzelir inşallah hayırlısıyla evlatlarimizi kucaklarimiza alırız💕💕
cerrah61 Hayallerm o kadarcık saat bile farkediyor demek anladim bu şekilde bilmiyordum ben ama evet zararı yokmuş bu iyi bisey de ben acaba nedendir diye merak ettim kendi Doğum doktoruma sorayim bide bakalım 😀 teşekkür ederim bu arada ☺️
cerrah61 Handekiraz2302 ben de biraz indireyim o zaman miktarlarını 😀 anladim canim teşekkür ederim Doğum doktoruma danisicam bunu mutlaka