Kbra7777 kızlar merhaba 20+5 günlük hamileyim dün doktorda sol ventrikül 8mm takipte olunması gerekiyor dedi doktor sınır 10 mm imiş benim gibi olan var mı acaba ? Bilgisi olan
Medine_1992 Kbra7777 canım benim yengem de hamile onda aynı sekilde demişler Allah korusun iki hafta sonra bir daha bakılacak keşke bilgisi olan yazsa, 🤲
Medine_1992 Kbra7777 canım 3 hafta sonra gel demiş doktor en son 9 mm ölçülmüş ama bebekte başka sıkıntı yok inşallah o sıvı artmaz diye bekliyoruz
Kbra7777 Medine_1992 Ben bugun başka nir doktora gittim daha iyi ve kapsamlı bi yere o böyle birley söylemedi herşeyinede baktı hatta doğum paketi bile aldım
Mermuj Medine_1992 selam iyi akşamlar diliyorum, son durumunuz nedir ölçümlerinizde sağlık durumunuz umarım iyidir ???
Kbra7777 Medine_1992 medicalpark da ertan beye gittim yarım saatten fazla muayene etti sincan koruya gitmiştim faika hanıma zaten direk sen niye buraya geldin dedi direk riskli gebeymişim bilmem ne ertan hoca çok iyi di bugun
Medine_1992 Kbra7777 anladım canım sıvı hakkında ne dedi yengemlerde zonguldakta hiç adam akıllı doktor yok
Kbra7777 Medine_1992 valla ben bahsetmedim beynine baktı kalbine baktı midesine mesanesine karnına gayet sağlıklı dedi bende filanca doktor böyle dedi demedm zaten 19. Haftada detaylı yaptırmıştım onda temiz çıkmıştı sanırım faika hanım gelmeyeyim die gözümü korkutmuş olabilir
Medine_1992 Kbra7777 Allah Allah canım ya sasırtıcı sen yine bir söyleseydin ya olmayan sıvıyı nasıl ölçmüş diger doktor neyse şükür inşallah yoktur birsey 😘
Kbra7777 Medine_1992 inşallah canım faika hanım beni çok şaşırttı il cümlesi buraya neden geldin oldu ya şekerin çıkarsa ya tansiyonun çıkarsa yok iğne kullanıyorsun hep böyle olumsuz konuştu
Medine_1992 Kbra7777 bu doktorlarda bir garip canım ya keşke yengeme de birsey yok dense sen gibi of of bu arada paketi ne kadara aldın doğum
Kbra7777 Medine_1992 valla 7 bin tl aldım çok zorladı bütçemi ama vergi indirimi oluyor sigorta aracılığı ile aldım 1200₺ gibi bi rakam taksitle geri yatacak
Medine_1992 Kbra7777 anladım canım bende 24 hafta oldugum için bircok testin bitti diye paket yerine sadece doğum alacam 5 bin medisise
Kbra7777 Medine_1992 medikalpark için 5.500₺ dediler galiba sadece doğum ama muayene 290₺ olunca ben paket almayı tercih ettim 22 . Haftamdayım