Sabah genelde klasik kahvaltı. Ama beyaz ekmekle değil, anacığımın yaptığı ekşi mayalı ekmekle 🥰 bir de bu ara bal kaymağa taktım. Yumurta yiyemiyorum. Avokado, ceviz, domates, salatalık, peynir, süzme yoğurt, bal kaymak, tahin pekmez en sevdiklerim kahvaltıda 👍🏻 Öğlen okulda ne çıkarsa 😂 haftada en az 1 akşam balık yiyorum yanında bol salatayla. Hamile kaldım kalası haftada en az 3 akşam tarhana çorbası içiyorum. Sebze yemeklerini pek sevmem ama salatayı çok artırdım 👍🏻 Akşamüstü genelde meyve yiyorum. Evde ne varsa. Akşam yemekten sonra da keyfim varsa kuruyemiş+kuru meyve ve ıhlamur 🥰 tabi hep böyle gitmiyor. Bazen sağlıksız beslendiğim, çok dikkat edemediğim günler de oluyor, insanız en nihayetinde. Bence belli başlı noktalara dikkat edersek gebelikte beslenme abartıldığı kadar zor değil 👍🏻