Zulus_58 Kızlar grip oldum ve kanımda iltihap varmış 34.haftadayım grip için doğal olarak ne yapabilirim
hilal_yener Zulus_58 ıhlamur iç günde 2 taneden fazla içme burnun tıkalıysa ılık suya 1 kaşık tuz burnuna çek bende soğuk algınlığı olmuştum doktor burun tıkanıklıgıma bunu söylemişti ve ıhlamur içtim ayriyetten sürekli mandalina yedim meyve çok yemeye çalıştım
Kbbrak Zulus_58 ben 37. Haftamda grip oldum ve cidden çok fenaydı hep sarımsak soğan yedim 3 günde geçti elhamdulillah balda öneririm ballı ıhlamur