Yagmur_9458 aylardir kanamadan dolayi evde tek basima yatiyorum. Benim annem yok, zaten gelip kalacak kimsem de yok. Kaynanam desen bir gecmis olsun dahi demis degil. Doktor kanama bosalirsa bir anda hayatı tehlike oluşur dediği halde tek basimayim. Kendimi bazen çok kötü hissediyorum. Korkuyorum. Acikiyorum zar zor mutfağa gidip o an ne varsa onu yiyorum, yeri geliyor kuru ekmek oluyor bu. Kendimi iyi hissettiğim de eşime malzemeleri dogratip yapıyorum yemeği sonra saatlerce agridan kivraniyorum. Temizlik mi aylardir esim supururse o kadar.Sizi çok iyi anlıyorum ama bu günlerde geçecek. Sağ salim kucagimiza alalım inşallah.