Aynur0707 Sezaryen olup da sütü gelmeyenler, yardım edin kızlar. 2 gün oldu amelyatdan, sütüm yok.. Bir kaç damla sarı süt geldi, sonra gelmiyor... Allah beni kahr etsin evladımı doyuramıyorum, şırıngayla mama veriyorum. Neyapiyim gelsin bu süt :(
Hande3636 Aynur0707 canım kendine stres yapma allah beni kahretsin ne demek üzme canını. Bu elektrikli pompalar sütü getirmeye yardımcı oluyor, malt içeceği içmelisin ve kayısı hoşafı ayrıca sıcak duş göğüslerine bunları denedin mi?
Alya123 Aynur0707 sıcak duş al canım , omuzlarından göğsüne doğru tut suyu ☺️ Bide bol bol su iç süt gelmese bile sık sık emzir omuzlarına sıcak havlu koy ütüyle ısıtıp koyabilirsin ❤️ Rabbim tez zamanda yavrunun rızkını artırsın ❤️
Dilekklc27 Canim benim ilk çocuğumda normal dogum oolmasina ragmen 3 gün resmen ac kalmisti oglum sutum 4. Gun geldi cok ta guzel emdi merak etme gelir stres yaparsan gelmez allah kahretsin beni ne demek oyle kelimeler kullanma actigi bogazi ac birakirmi rabbim sabirli ol gelir
GeeeF Sıcak duş al hemen göğüslerine masaj yap sıcak suyla bak nasıl geliyo dert etme sıkıntı yaptıkça gelmez👍🏻
Solitoo Aynur0707 genelde hemen gelmez onuda narkoza bağlıyolar Benin sütüm hiç gelmedi sırf bu yüzden bu sefer spinal olucam🤧