Merhaba anneler🙋🏻♀️ iki haftadır sol bileğim ağrıyor uyurken başımın altına koydum ondan sonra bu ağrı başladı gün içinde hareket ederse hafif ağrıyor ama sabah çok ağrısı oluyor. Ortopedi doktoru hamileliğe bağlı ödem dedi. Böyle birşey yaşayan var mı sık mı yaşanıyor acaba merak ettim?