SelinAkdemir Hanımlar merhaba, Bebek arabası olarak hangi markaları kullanıyorsunuz? Hangileri iyi hangileri kötü her türlü yorumu beklerim. Benimle paylaşın lütfen🤦🏻♀️
Elfida10 SelinAkdemir ben casual Cadillac air aldım henüz kullanamadım ama evde test sürüşleri yaptım 😅
Rumis SelinAkdemir bu konuyu bende çok merak ediyorum.Bir arkadaşım travel önermem dedi çok yer kapliyormus arabada tekerlekleri de büyük ya.Ben casual trone vista'yi çok beğendim onu araştırıyorum.Kullanan varsa yorumlarını beklerim 😊