Merhaba kızlar ben 19 haftalık gebeyim. İlk 2 ayda falan fark ettim ki karnımın yan kısımlarında nokta nokta benekler oluşmuş renkleri kırmızımsı morumsu sadece yanlardan ve çil gibi düşünün belli bir bölgede dağınık yuvarlak noktalar. İlerleyen zamanlarda bunlar bacaklarımda da oluşmaya başladı 😢 dağınık bir şekilde bacaklarımda da var. Sizlerden yaşayan oldu mu gebelikte normal mi yoksa bir rahatsızlığım mı var acaba bilemedim 😔