Mucizem11 Kızlar merhaba catlatma ignesinden sonra 10.gun pozitif çıkıpta gebelik elde eden varmı? Lutfen cevap verin kullandiysaniz ne zaman pozitifi gördünüz?
Deletedmom2224 Mucizem11 catlatma iğnesinden en az 15 gün sonra test yapmalısınız 10. Gün yapılan test sizi yanıltir çünkü iğnenin etkisiyle pozitif çıkar.
Tubasim Mucizem11 merhaba canım merak ettim testini baya koyu mu çıkıyor yoksa silik mi ? Benim de çatlatma iğnesinden sonra 9.gün silikti ama 11.güne göre daha koyuydu.bugun yani 11.gün bi tık daha silik çıktı . Aceba iğne etkisi bugün yarın geçiyor mu diye düşünmeye başladım
Mucizem11 Gny84 yaaa gercektenmi bende 6.gunden bu yana yapiyorum silik cikiyor :) sizinki nasildi hangi gun koyulasmaya basladi
Mart_annesi Gny84 bence sizinkide o zmn iğnenin etkisydi tutsa bile o kadar erken cikmaz teste Mucizem11 zor ama bence adetini beklmelisin
Gny84 Mucizem11 bende öyle hemen hemen hergün yaptim üstelik aksam idrari ile normal sabah yapilmasi gerekirken.. en son igneden 8 gün sonra emin oldum o gün baya koyuydu☺️
Mucizem11 Gny84 benimki tupbebek degildi canim normal klomen tedavisi ilacla yumurtaliklar buyutuldu ve igne vuruldu :)
Mlke Tubasim amacım üzmek değil asla ama hala iğnenin etkisi olabilir benim bugün 16. Günüm daha bugün negatif tamamen yeni bitti iğnenin etkisi canım 😔
Tubasim Yasebu hayırlı olsun bebişiniz ❤️ Bi şey sormak istiyorum aceba iğnenin etkisi geçiyor negatif oluyor test sonra pozitife tekrar mı dönüyor? Yoksa iğne etkisi hiç geçmeden mi pozitif oluyor. Umarım anlatabilmişimdir :)
Yasebu Tubasim valla öncesinde hiç bakmadım. Ama bence dediğiniz gibi önce iğne etkisi ile bir artıp sonra azalıyordur. Eğer gebelik oluşmuşsa zaten kan yüksek çıkıyor iğneden sonra 16. Gün idrar testinden sonra kanda 436 çıkmıştı
Mlke Tubasim dun bit bayanla konuştum sana da umut olsun canım 18. Gününde erken gebelik testinde negatif görmüş ama adeti geçince hamile olduğunu öğrenmiş 😍😍😍🙏 nasip kısmet bu işler
Tubasim Yasebu evet canım benimde tahminim öyle, genelde iğnenin etkisi 14.gün geçiyor sonra gebelik varsa pozitife dönüyor
Tubasim Mlke evet canım biliyorum zaten yüzde yüz iğne etkisi çünkü gitgide koyulaşmıyor gitgide silikleşiyor.hatta 11.gün çok çok silikti iğnenin etkisi artık geçti diyebilirim. Tekrarlasam tamamen negatif görürüm o yüzden tekrarlamıyorum
Dlktpl Kızlar 7.gunum goguslerım acımaya basladı bugun ıgne etkısıyle daha yoktu adetmı gelmeye yakınım acaba
Dlktpl Mlke bılmıyorum kı 27 30 da olurum en gec son aylarda adetımde sapıtmıstı catlamadıysa 40 a gıder ıgne etkısıyle gecıkırmı bılmem 25.gunum bugun