Esii9797 Merhaba ben ayin 4u catlama ignesi oldum. Adet agrim cok doktor 19u test yap dedi. Ama bi umudum yok cunku adet sancisi gitdikce artiyor. Hamile olsam agri azalmalimiydi?
Mart_annesi Esii9797 herkezin vucdunun verdiği tepki ayrı canım benimde öyleydi ağrdan başımı yataktan kaldramyodum zaten erken gebelik testide yaptim cikmamisti adet olmayı beklerken prensesimin gelceni öğrendimm :) rabim sana ve isteyen herkze nasip etsin insallah
Mart_annesi Mlke canim ben 18 gun erken geblik testi yaptim cikmadi doktorum ezci falan hepsi olsaydi cikardi dedi cok uzldum temzlge vurdum kendimi ama adetim geckince test yaptim ve cıktı rabim sana ve istyen herkeze versin insallah
Mlke Mart_annesi gerçekten mı ya çok mutlu oldum benimde bugün çıkmadı 15.gunum adet günüm 20. Gün umut her zaman var ya allahım nasip ederse bende görürüm 😍🙏🙏