Tgbh2810 Kızlar merhaba. 36+2 haftalığım. Doktorum bacak ağrılarım için magnorm 365 magnezyum verdi. İshal gibi solunum güçlüğü gibi yan etkileri varmış. Bu tarz yan etkiler yaşayanlar var mı ?
_Kubra_ Tgbh2810 bende magnorm kullandım yan etkilerini yaşamadım kramplar için hergün ayva yiyorum ve işe yarıyor
ktnzehra49 Tgbh2810 ben 16+4 haftalığım sırt ağrım için 2 3 haftadır kullanıyorum bi yan etkisi olmadı ama faydasıda olmadı ne yazıkki
Tgbh2810 Bende sanki nefes darlığı yaptı acaba yan etkilerini okudum diye psikolojik olarak mı öyle oldum yoksa gerçekten yaptımı karar veremedim 😐
Sabis42 Haftadan itibaren hem vücuttaki kalsiyum emilimini sağlayarak bebeğin kemik gelişimini desteklemesi hem kas ağrısı ve krampları en aza indirmek için kullanıyorum.. herhangi bir yan etkisini görmedim sadece iki kez kramp girdi o da gayet normal.. şu 29 haftalığız..
tgbasaritas Tgbh2810 ben de kullniyodum inanilmaz ishal oldum,bacak kramplarima ragmen doktorum bi sure ara vericez dedi. Eger cok fazla kram sorunu yasamiyorsaniz bence kullanmayin. Cok ishal yapiyor cunku vucudu susuz birakiyor
Tgbh2810 @tgbasaritas bende ishal değilde bugün fark ettim içtikten sonra nefes alıp verişim tuhaflaştı sanki nefes alıyorum ama yetmiyo gibi hissettim o yüzden içmicem doktoruma sorucam
tgbasaritas Tgbh2810 doktorunuza mutlaka danisin. Hamileligin basindan beri cok ilac kullaniyoruz mutlaka yan etkileri oluyor. Benim su an ishalim yuzunden doktorum tum haplarima ara verdi
Kubuuu1 Tgbh2810 ishal yapmiyo ama kabız olmamı engelliyo kasılmaların oluyo ona da iyi geliyor çok şükür. Günde iki tane içiyorum 31.haftadayim
Tgbh2810 @Kubuuu1 ben 36. Haftamdayım daha yeni yeni bacak kramplarım oluyo o yüzden yazmıştı doktorum ama bugün fark ettim içtikten sonra nefes alırken sanki nefesim yetmiyormuş gibi hissettim panik atağımda var gerçi ama neyden öyle oldum bilemedim
Kubuuu1 Tgbh2810 benim rahim kasilmalarim oluyordu onlara iyi geldi bir hafta on gündür de bacak ağrıları başladı onu da hafifletiyo çok şükür nefes problemi yapmadı bende. Muz tüketmeye çalışın o da magnezyum içeriyor bana malesef kabızlık yapıyor yiyemiyorum 😣
Tgbh2810 @tgbasaritas evet bıraktım zaten daha içmicem salı randevum var söylicem doktorumada kısmetse