busraali ocakta doğum yapacaklar yada kışın doğum yapacak anneler gecelik pijama tercihiniz uzun kollu mu olacak ben uzun kollu aldım ama serum felan bağlanacak rahat olmaz mı acaba aklıma takıldı ama kısa kollu da lohusa üşür sanırım değil mi 😊 sizin fikirleriniz neler anneler
Haticeyildiz busraali ben iki tane pijama takimi aldim bi uzun bi kisa kollu waikikiden aldim bi tanede sabahlikli takim alicam onuda kisa kollu almayi dusunuyorum usursem sabahligimi giyerim ustune bide her ihtilmale karsi yanimda hirkada goturucem
Damla________ busraali ben bir takım peluş aldım birde ince alicam üst kısa kollu olucak bu peluş hırkalardan alicam serum gibi durumlarda o ise yarar Handan’ın dediği gibi sıcak oluyormus bir ince bir kalın ideal
baharclk busraali Bir kısa kollu sabahlıklı takımın olsn canım gerisi kalın şeyler olsun hem ocakta kışın ortasnda doğurcaksın hemde doğum yapan kadın yazda olsa buz gibi üşürmüş öyle duydm herkestn hastane ne kdr sıcak olsada üşürsün. Düşünsene adetliyken bile az bişey kan kaybında sıcak yer arıyoruz halimiz olmuyo doğumda o kdr kan kaybediceksin. lohuaasepeti.com da çok güzel pijama ve gecelikler var peluşlu taytlı vs. bakmanı tavsiye ederim. Bu arada normalmi sezeryanmı yapıcksın bilmiyorm ama yanına bol bol sade kahve al sancılar ağrılar için birebirmiş👍 Kalın çoraplar yelek ve iç çamaşırını çok al
busraali [bilinmeyen] hastanenin sıcak olacağını hesaba katmadan almışım bende 2 gecelik 1 pijama takımı aldım da annemde lohusa üşür diyo 😂 1 tane de kısa kollu gecelik alayım madem yedekte olsun teşekkür ederim ☺
GlsmSar Kızlar her ikisinden de alın ayrıca yanınıza her ihtimale karşı hırka da alın , çünkü lohusa iken insanın pek ayarı olmuyor bi üşüyor bi ateş basıyor bi sıtma vuruyor bi ter atıyor 🙄 Bol pijama tk. atlet kullanmıştım ben ilk doğumumda