Menekseduru Merhaba kızlar 29. Haftada olanlar nasıl gidiyor acaba ? Biz çok haraketli değiliz normal midir bu? Sizde durumlar nasıl?
Fdle Menekseduru ahhh ahhh yarama tuz bastın resmen bende 28+4üm çıldırmak üzereyim aşırı tembel bir kızım var gün içinde ya bir ya iki kez hareket ediyor 4 gün önce randevum vardı doktoruma sordum olabilir tembel demek ki her bebeğin yapısı aynı olmaz dedi ben ne kadar tez canlıyım sanırım kızım benim tam tersim 🙄
Seda_123 Menekseduru 30+2 yim 25 den sonra bizimki coştu resmen karnım yamuluyor biraz yaramaz olacak galiba kızım😂
Ayce09 Menekseduru 28+5 ve bugün 5. Gün oldu 5 gündür inanılmaz hareketli kızımm dönüyo yuvarlanıyo tekmeliyo endişeleniyorum bazen göbeğim yernden oynuyo bazende sakin ama çoğunluk hareketli geçiyo ☺️
Fatmacbc1997 Fdle ah canim bende 28+6 haftalıgim benim.oglus hiç durmuyor karnımdan çıkıcak nerdeyse doktor gece kuşu olucaksin diyor çok hareketli diyor
NERDOGDU Bende 29+2yim. Eğer ben hareket ediyorsam ses seda yok arada bir yere toplanır o kadar. Ama oturuyorsam özellikle akşam üstü hareketlidir. 🤭 Hele yemek yerken bazen yemek yemeyi bırakıyorum. Az biraz durulsun diye. 🥰🤭
Fdle Fatmacbc1997 yok cok hareketsiz aşırı aşırı tembel panik atak oldum onun yüzünden sürekli kaygı durumu oluyor artık bende :(
Fatmacbc1997 Fdle bende bazen dur artık diyorum ama sesimi duyduğunda tekrar harekat ediyor sıkıntı etme kuxum sakin bi evladın olucak
Seselif Menekseduru 28+1 deyim ama bu aralar iyice hareketleri azaldı normalde de çok hareketli bir bebek değil ama yeri daraldığı için mi anlamadım 🤷♀️
Menekseduru Seselif işte benimde öyleydi canım ya baştan beri o kadar haraketli olmadı ilk kızım öyle degildi o yüzden sorguluyorum bazen işte🤦🏻♀️