Bende 6+4 haftalıgım bugün gittim hastaneye kalp atışlarıni duyduk çok şükür ama karnımda kasıklarımda sürekli batma sancı oluyor doktoruma söyledim vücut adet olmadığı için böyle sancı yapması normal dedi eve geldim yine yoğun bı ağrı ile kahverengi leke gördüm elim ayağım birbirine geçti doktoru aradım apar topar progestan Kullanımı devam etmemi söyledi kırmızıya dönerse gelirsin suanlik bir sorun yok dedi 🤦