Herkese merhabalar, bugun13+5 olduk fakat ikili testde kanda risk çıktı, çok korkuyorum ultrasonda burun ve ense normal ama kan değeri yüksek, böyle durumla karşılaşan var mı? Fetal dna dedi doktor ama yaptırmayacağım çok maliyetli. Alanında uzman perinatoloji bölümüne gitsem içimi rahatlatır mi