Duman07 7haftamda doktorda kalp atisini duymustuk hersey yolundayi gelisimi guzel dendi,bugun 9+4 um doktor kalbinin dursugunu soyledi.Baska doktorada gorunsemmi çok uzgunum, bir umut ariyorum kendime. Pazartesi kurtaj olacam :(
aslimutlu1 Duman07 baska doktora mutlaka görün bazen şaşırıyorlar yanlıs yönlendiriyorlar. Bi baktır sonra karar verirsin .
Deletedmom0190 Duman07 görünün içiniz rahat etsin. Acaba mı demezsiniz. Ama kendinizi kötüye hazırlayın. Çok geçmiş olsun Allah gönlünüze göre versin inşallah
Zeyzey90 Duman07 başka doktora gidin nöbetçi vs başka bi yere de gidin. sonuç değişmeyebilir ama aklınızda soru işareti kalmasın
Duman07 Antalya medikal parka gidiyorum doktorumada guveniyorum , ama ilk kez keske tecrubesiz olsada soyledikleri dogru cikmasa diye dua ettim:(
yenigebe_1 Duman07 benim bi arkadaşıma da demişler bir hafta beklemiş başka doktora gitmiş sağlıllı çıkmış bebek kesin başka birine daha git
Zeyzey90 Duman07 doktorunuzun söylemiş olması lazım, ölçüsü şu kadar yani şu kadarken kalbi durmuş diye. Ptesi kürtajla alalım dediğine göre bugün yarın zehirlemez diye düşünüyorum. Yarın başka nöbetçi doktora muayene olun yada gececi de oluyor hastanelerde.
Serenay4545 Duman07 kesinlikle pazartesiyi bekleme hatta hemen bir acile git ve baktır eğer doğruysa sen zarar görürsün canım umarım doktorun söylediği doğru değildir 😔