Merhaba canım ben de 17+2 haftalık hamileyim. İlk gebelikte geç hissedebiliyor mussun.Doktorum 20. Haftada hissedersin dedi.Ben 16. Haftada hissettim bebeğimi.Tabi kilom az canım bunun da etkisi var galiba. Endiselenme hissedeceksin bebeğini bir kaç haftaya.