Damlay hulya_1919 bende 6+4 deyim ve bir kimyasal gebeliğim var ama yine düşük tehliken mi varki düşük önleyici ilaç verdi anladım. Benim doktorum hiç ihtiyac duymadı 😑
hulya_1919 Damlay canim çoğu gebeye yazıyorlarmış progeston önlem amaçlı ilk 3 ay bide kimyasal olunca öyle düşündü galiba benden kahve sarı akıntı gelmişti çok az Buğün sordum normal dedi Adet gibi gelirse ara beni dedi kesede kanama fln varmı dedim yok gayet normal kalp atışıda iyi dedi haftasıyla uyumlu dedi 12.haftaya randevu verdi
minik_mucize Doktorun verdigi süre cok normal canım ilk başlarda ayda bir cagırıyorlar sıkıntı olmazsa 1 ay sonra görüşelim demişti benim doktorumda yeri geliyor 1 aydıda geciyor geç gidiyorum kendini boşuna strese sokma saglıkla kucagına al inşallah ☺️🙏🏻
Dilaraatac hulya_1919 okadar haklısın ki çok iyi anlıyorum seni ben 💙💙 hiçbişeY olmayacak allahın izniyle
Tutku92 hulya_1919 doğru. Ben kimyasal okuyup yorumu yazarken aklımda dış gebelik tutarak yorum yazdım. Pardon😊
hulya_1919 Ecrinbzkrt heyecanlı bekleyiş kayınvalideme söyledim kimseye söylemek yok dedim sen söyledinmi ailendekilere cnm
Ecrinbzkrt hulya_1919 sadece aılem bılıyor cnm ılkınde soyledık uzuldum o yuzden bundada kalp atısını ne zaman duydum o zaman aıleme soyledım cevremede 3.ay bıtınce sölucem
hulya_1919 Ecrinbzkrt bende bugün kalp atışını duydum aileme söyledim cevreye 3.ay bitince söylicem bende canim en mantıklısı bu üzülmemek için