Ozican kordondan çok şekeri daha çok önemsiyo benim dr şükür kordonla ilgili de bir sorun yok şimdilik hatta ben sormasam dr kordonla ilgili birşey demicek gibiydi 8 gün öne aldı Doğumu sancım çıktı azıcık sıklaşırsa gel Doğumu başlatalım dedi ama kendisi gelmezse 1 Aralık’ta sezeryana alırım dedi bende kendi gelsin diye uğraşıyorum dünden beri HAyırlısı ne diyeyim canm hakkımızda