SevincSaracc Arkadaşlar Adana yeni şehir hastanesi kadın doğum bölümü hakkında bilgisi olan var mı yorumlarınıza çok ihtiyacım var sanırım doktorumu değiştirmek zorunda kalacağım 36.haftadayım 😏
SevincSaracc Starbebe eren bey varmış orada onu duydum çok iyi bi doktor diye ebeleri de iyiymiş ama bilmiyorum çok kararsızım