Erbualp ya söyleyenlerde sezaryen olmuş insanlar. O yüzden hayret ediyorum. 3-4 sene önce yaşamışlar sanırım unutmuşlar acısını. Oturup kalkarken canım yanıyor haliyle yüzüm burusuyor. Nazlanma 5 Gün oldu geçmiştir ben 3uncu gün süpürge tuttum eve diyorlar. Kötü hissediyorum gerçekten. Normalde hiç nazlı değilimdir., 😔