Sevgibhr hayırlısı böyleymiş. Asla pes etmeyin. 1.5 yılda 5 kez yaptırdık biz 5.de nasip oldu en güzel zamanımıza denk geldi iyiki böyle olmuş, insan negatifleri görürken çok anlayamıyor ama. . 1 kez olsun pes etmedim. Her seferinde silkinip dua ederek yolunuza devam edin. İnşallah size de isteyen herkese de Rabbim nasip eder. Her zaman dua ediyorum bu duyguları dibine kadar yaşayan biri olarak 🤲🏻 doğuma girmeden 2 saat vaktim vardı o 2 saat boyunca bile hep dua ettim. İsteyen herkesin evini evlatla mucizelendirir inşallah Rabbim. 🤲🏻