setenay-92 Merhaba arkadaşlar 13 haftalığım açık kahverengi renginde akıntım var ıkı gündür. Normalmidir acaba böyle akıntısı olan var mı? İnternette hormonlardan dolayı olur yazıyor ama emin olamadım doktor randevumada daha var.
Sirius223 setenay-92 hiç bir akinti yahut kanama gebelikte normal değil. Acile gidebilecek durumdaysan bir an önce git arkadaşım. 9uncu haftada lekelenmem kanamaya döndü hastahanede yattim. Ilaç kullandım. Zamanla geçti sanırken 20nci hafta da tekrar kahve rengi lekeler başladı ve kanamaya döndü. Bebegin esinden kaynaklı kanama yasiyormusum.
Bebibebi setenay-92 setenay-92 bnce doktora git bnmde akıntım vardı halada oluyor bnde aynı zamanda bel ağrısıda var düşük tehlikesi var dedi fitil verdi
Kubraismail61 setenay-92 gebeliğin 7.haftasında oluyodu lekelenmelerim ilaç kullandım 13 e kadar sonra geçti ama doktor gelen her koyu lekeyi düşük tehditi olarak görürüz biz demişti. İmkanın varsa acile git yoksa da yat yerinden kalkma kendini asla yorma