Ozlem_33 küçük haftada yaşadığım kanamada gunlerce ağrım olduğunu söyledim. Ailesinin yanına gitmişti. Agridan duramiyorum gel demiştim ailesi kalkma dedi diye saatlerce gelmedi. Sonra neden gelmedin vs diye tartisma aninda bir anda kan bosaldi benden hastanede yattim. Gunlerce agladim hastanede, agladikca kanamam cogaldi.Aylardır evde istirahat ediyorum. benim gelip bakacak bir annem yok çok mutsuz ve zor zamanlar geçirdiğimi eşime soyluyorum korkumu anlatıyorum ama beni pek anladigini sanmıyorum. Yüzde 1lik bir risk bile olsa ben çocuğumu ve kendimi düşünmek zorunda oldugumu anlatiyorum. Allah hepimize yardım etsin. Anne sevgisi nedir hiç bilmedim ama ben evladım için çok korkuyorum. Allah senden razı olsun arkadaşım. Benim dualarim tüm anne adaylariyla hamileliğin nasıl bir süreç olduğunu anladım. Allah sağ salim evladını kucağına almak nasip etsin. Cani gönülden dileğim bu. Bu yaşadığım kanama ve lekelenmeler beni lavaboya dahi giderken tedirgin etmeye yetiyor, lekelenmem kisa sureligi durdugu zaman seffaf kivamli bir akinti geliyor, su gibi akinti oluyor sizde oldu mu? Pesinden lekelenmem basliyor.Geçen kanamam başladığında evde tektim lavaboda fiskirir tarzı kanamam oldu. Eşime ulaşamadım. Koridorda çaresiz ağlayarak kaç kere yurudugumu hatırlamıyorum kimden yardım isteyim diye. Halam aklıma geldi hemen aradim. Sağolsun geldiler beni hastaneye götürdüler. Hastaneden gece yarısı çıktım ancak esim o zaman aradi eve o zaman gelmis gittiğimde akşam 7ydi. Yanında doktorlar kaç kere durumu anlattı ama yok mecburen evde bir takım işleri yapmak zorunda kalıyor fakat beni yeteri kadar anlamıyor. Tek yaptığı beni sorgulamak. Duani eksik etme kuzum benden. Benim dualarim seninle. 😍😘