Ben genelde kofte yapip koyarim bazen patatesli ve sulu, bazen firinda yaparim hemen hazir olur.. icli kofte de yapip atmayı dusunuyorum, tabi sarma, lahana sarmasi da koyabilirim yapma imkanim olursa. Bunlari ozellikle yapmak yerine yaptigimda fazla yapip birazini kaldiriyorun daha kolay oluyor. Bir de kahvaltiya borek veya pizza yaptigimda bir iki seferlik de buzluga atarim yeter insallah:)