Kizimveoglumm Kızlar 3 gündür belimde ağrı var uzanınca dogrulamıyorum bir kasıklarımda adet sancısı var çok hafiften ve afedersiniz ishalde var acaba bebeğim gelmeye hazırlanıyor mu derseniz 33 haftalıgız 35 haftada doktor kontrolumuz var 😊
Selinnusta Kizimveoglumm canım benim doktora gitsene daha randevuna çok varmıs o kadar süre gitmezsen korkutmak istemem de allah korusun yani
yasemin_ Rabbim sağlık sihhatlı kucağınıza almaya nasip etsin. Bence bi Dokotorunuza söyleyin o size daha iyi yardımcı olur. ☺♥🙏🏻