Smyya oğlum 5.5 aylık doğduğundan beri kullanıyorum hiç yanlış ölçmedi 4. Ay aşılarında çok ateşlendi evde ölçdüğümüzde 38.8 di yanlış ölçmüştür diye düşünmüştük ama yinede hemen acile gittik ordaki ölçümle aynı çıktı hemen müşadeye almışlardı. Yani ben çok memnunum 🌸