Elif_sahra60 Kızlar merhaba 30. Haftaya girmemize 2 gün kaldı bir kaç gündür gündüz dahi uyumak istiyorum. Bu normalmi??
EgeannesiT Elif_sahra60 34.haftadayım ve aşırı yorgunluk hissi uyuma istegi var programdada yaziyor zaten son aylarda cok fazla oluyor bu his fırsatın varsa uyu kendine yapacağın en güzel iyilik olur 😄
Elfii Elif_sahra60 bnde 30.2 haftamdayım daha şimdi uyandım . Bende bi sorun var zannediyodum 12 de kalktım güya ama hiç uyumamış gibiyim. Mutlaka gün içinde uyuyorum normal demekki 🤔
Nehirkaya25 Elif_sahra60 hah geldiler 😂 kiz biz senle birebir aynıyiz ben de 2 gün sonra 30 haftalik olcam
Firdevsi 33 haftalık oldum 30 dan beri öyleyim sğrekli uyumak yatmak istiyorum hep yorgunum sankii şuan bile gözlerim kapanıyo 🤣🤣🤣
Ucfjvukvfk Valla kis ta geldi ya sicak bir yer bulsam yani uzandigim yerde uykuya kaliyorum ama kizlar elinizden gelinceye kadar nadir uyun surekli uyumak iyi degil dolasin yuruyun cunku az kaldi
Filiz_ 37 haftalık oluyorum yarın. Resmen uykusuz uyanıyorum. Kafam ne zaman yastıkla buluşsa uyuyorum 🤭 doğumdan sonra uykusuz geceler bizi bekler şimdiden bol bol dinlenmek lazım 🥰
Elif_sahra60 Nehirkaya25 😁Valla yalnız degiliz demekki aynen canım seninle aynıyız. Kaç kilo aldın bakalım🤪ben uctum gidiyorum da
Konya_gelini Elif_sahra60 bende aynıyım vucut kendini doğuma hazırlıomus enerji doğumdan sonrasına kalsın
denizadaalpp 33e giricem bu son 2 3 haftadr eskiden daha cok uykum geliyoo uyumzsam gunduz mal gibi oluyom acaba bi degerimmi dusuk fln die dusundum hatta gece wcde uyuyakaldm geçen aksam 🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊