Aynısı tespit edilmişti bende de. Sanırım 18. Haftaydı. Çift taraflı kist var dedi dr. Büyük ihtimalle kendi kendine kaybolacaktır dedi. Ayrıntılıya da erken girdim bu yüzden. Gerçekten de 24. Haftaya kadar hiç bişey kalmamıştı. İçinizi ferah tutun. Biliyorum çöm zor ama stres yapmamaya çalışın. Allah’ın izniyle sizinki de kaybolur.