Merhaba, Geçen hafta doktora gittim 6+1 günlüktü bebeğim, doktor kesen yeni oluşmuş ama bebek daha oluşmamış geriden geldiğini geç döllenme olduğunu düşünüyorum 2 hafta sonra gel o zaman bakalım haftayada duyulmama ihtimali var dedi.Ben haftaya gelsem merak ediyorum dediğimde yine stres olma haftaya duyulmama ihtimalin var dedi. Bende 2 hafta uzun bi süre diye bugun başka bi doktordan randevu aldım 7+1 günlüğük bebeğim. Bugun gittiğim doktor duyamadı kalp atışını alttan muayene etti. Ordan baktığında da bebeğin var 5mm o da geriden geliyor ve kalp atışı yok tahminlerime göre sağlıksız gebelik dedi. Aldırman gerekecek dedi. çarş gel son kez kontrol atmazsa kürtaj yapacaz dedi :( yıkıldığım andı. Çok çok üzgünüm.. benim gibi bu durumu yaşayan oldumu ? Kalp atımını duydunuz mu ? Lütfen yardımcı olun. 2. Gittiğim
doktor o kadar acımasızca konuştu ki etkisinden cıkamıyorum. İlk gittiğim doktorla randevum haftaya ona gideceğim umudumuz var mı :( haftaya duyma şansım var mi :(