berrak82 Merhabalar. Bugün itibari ile 31 hafta 5gun gebeyiz. Çalışabilir raporu tam olarak ne zaman alınıyor?
ummuscetinkaya berrak82 tam 32. Haftada alabiliyorsun. Zamanını geçirme çünkü devlet sorun yapabiliyormuş öyle söylemişti bana doktorum. Tam 32. Haftanda alabilirsin. Daha sonra çalışabilir raporunu aldıktan sonra eğer rapor alırsan Doğum izninden düşüyor bilgin olsun.
berrak82 ummuscetinkaya Ben salı gününe randevu aldım doktorum pazartesi günü yok hastane . Salı günü 32+2 günlük olacagiz sıkıntı olmaz sanırım onu merak ettim🤗
Muneweralp berrak82 yok sıkıntı olmaz merak etme ama 32. Haftayı doldurunca veriyorlar benim bildiğim
ummuscetinkaya berrak82 onu zaten sistemden ayarlıyorlar, bende 32+4 te gitmiştim onu 32 olarak gösterdiler. Sonra 37 haftalık raporumda ilk başta sistem vermedi 4 günü var diye. Bir şekilde ayarladılar o yüzden geciktirme dedim canım.